2013年11月14日 星期四

<踏足北海道> 8日悠遊走之Day 1

 

2013年10月6日
我地既結婚週年trip開始喇
今年去北海道玩8日
其實話就話8日,但一頭一尾都冇咗2日啦
所以成個trip都好趕好趕
你地一路睇落去就知架喇~
晚晚轉酒店喎.........

第一日梗係一早去機場check in先啦
其實我地online check in咗架喇
去到機場用自助機print boarding pass
跟手寄埋行李就得啦
點知....去到試咗兩次都print唔到boarding pass囉
咁唯有唔理照排隊寄行李啦


估唔到有驚喜喎
寄行李時哥哥仔話班機好full
所以upgrade咗我地去business class呀
yeah yeah yeah,有一個好開始喔
真係抵晒呀今次
因為....我地張機票係用mileage換架嘛
已經唔駛俾機票錢
仲要坐business,開心喔


check in完仲有大把時間剩
唔知做乜好?!?
一早諗定啦,去lounge食早餐啦
雖然冇乜野好食
但係入去食碗魚旦粉都好吖
反正唔駛錢既~~




好快就hea咗成個鐘可以上機
我地今次坐上層
未起飛之前可以望到駕駛艙呀
即刻令我諗起衝上雲霄囉
business即係business
餐飯多野食到呢.....
頭盤主菜生果甜品樣樣齊


4個幾鐘機程好快過
去到札幌新千歲機場已經下晝3點幾
搞一輪過immigration又拎行李
搞掂晒行到去JR站
啱啱走咗班車囉
因為我地唔係去札幌而係去旭川
要等成個鐘先有下一班車呀!!!!


由機場坐特急エアポート173号去旭川
車程大概2小時,車費5040円
我地搭嗰班車開17:19
去到已經7點幾
第一日就咁就冇咗架喇


去到旭川即刻要去酒李放低行李先
呢晚住平野, 藤田観光ワシントンホテル旭川
一出JR站過條馬路就到喇~
素泊plan (齋瞓冇早餐) 兩個人只係5250円
咁平,所以我對間房都冇expectation架喇
總之乾乾淨淨就得啦
酒店呢係有免費wifi既
不過房冇架,要落lobby坐囉
好彩我地一早租定pocket wifi
咁去到邊都有得上網啦~

擺低行李之後就趕住出去搵野食
雖然旭川都算係大城市
但我記得幾年前黎時
d野好早就收架喇
我唔想要捱餓囉.....所以行動要快!!


可能係我地大心急喇
好求其咁去咗梅光軒食拉麵
好失望囉,我要咗鹽叉燒拉麵
老公要咗味噌叉燒拉麵
唉,唔好食,湯底唔夠熱
麵又唔彈牙,d叉燒瘦到柴皮咁
唔好食加我勁喉嚨痛
食唔到半碗麵我就放棄了......


但我真係唔飽架
為咗一陣夜d餓起上黎有野食
我去便利店買定個蛋糕
點知....個蛋糕一樣好難食囉
最後都係要餓住瞓覺,慘呀~

1 則留言: